Tiesto Och Sensation White!

Jag är sååå glad!

Förra året spelade Dj Tiesto på Berns i Stockholm och då var jag för ung för att gå. Det har jag surat över i snart ett år eftersom Tiesto är absolut min favorit inom techno och trance! Och om lite mer än en månad kommer han spela i Stockholm igen, och jag har precis bokat biljetter i VIP sektionen, haha. Sagars kompis anordnar konseten så förhoppningsvis får vi rabatt på biljetterna. Men det spelar ingen roll för mig, jag är bara grymt glad som äntligen ska få se honom live!

Sen, en vecka innan konserten bär det troligtvis av till Köpenhamn med ett stort partygäng för att gå på sensation white, något som jag också velat gå på hur länge som helst. Jag är så glad! Nu gäller det att spara pengarna bara, för hela kalaset kommer gå på några tusen. Man vill ju ha någorlunda bra ståplats på arenan som rymmer 40 000 vitklädda personer!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan jag AVSKYR sån musik och dessutom åker Dominik iväg på sin födelsedag. Bajs.

2008-10-27 @ 22:55:49
Postat av: Stephanie

Oj mitt namn försvann..

Postat av: Anonym

älskar tiesto <3 !

2009-10-07 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback