Leo

Under de senaste två dagarna har vi redovisat våra resereportage i skolan. Jag fick blandad kritik på min text och mina bilder, men i stort sett tyckte jag att det gick bra. Många verkade ha reagerat över Hollywoodlivet som jag skrivit om, eller "Hollyweed" som jag döpte mitt reportage till, och som också säger en del om vad det handlar om. Nu ska jag bearbeta det ytterligare, ta åt mig av den kritik jag fått och korta ner den för att sedan försöka sälja in det som frilansmaterial till en tidning. Håll tummarna för mig.

Ikväll har jag och Nico hängt. Vi hyrde filmen Leo regisserad av Josef Fares vilket visa sig vara en heludda film emot vad jag trodde att den skulle vara. Jag ska inte avsölja något, men slutscenen utspelar sig i en lägenhet i Grindtorp här i Täby, och slutade ruskigt dåligt. I övrigt var det en helt okej story, men ingenting jag skulle rekommendera att se.

Vi drack lite rosévin, åt mat från forna romano, salami, jordgubbar och ost- och kex. Mycket gott och trevligt var det. Det enda som fattades var min lägenhet att sitta i och en balkong att röka vattenpipa på.


          

Kommentarer
Postat av: elin

chicco!!!

2008-05-21 @ 00:23:18
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

forno romano har så god mat!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback