Visning På Huset

Idag har vi haft första visningen på huset. Mäklaren berättade att det hade varit över 80 personer här och tittat, ungefär 30 olika familjer. Andra visingen är imorgon, och tur är det eftersom jag inte orkar röja undan alla saker en gång till. Jag blev utslängd kl elva i förmiddags och fick gå runt och driva i Täby centrum helt själv i en och en halv timme. Charlotte Perelli var där och uppträdde för alla småungar och gamlingar, så det var hysteriskt mycket människor. Själv gömde jag mig i ett omklädningsrum i en halvtimme för att sedan sitta i bilen och lyssna på musik innan jag fick åka hem.

Det första jag gjorde var att kolla så ingen hade rört mina skor. Titta hade de gjort eftersom dörren till min garderob stod på glänt, men ingen hade petat på några saker. Nu hoppas vi att huset kommer över 4 miljoner, men det borde inte bli några problem eftersom vi har en köpare redan som vill lägga det. Men vi vill få upp det ännu mer, självklart. Mer pengar för huset - mer pengar till min nya lägenhet.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka in till centralen och säga hejdå till Sagar som ska till fjällen en vecka. Har verkligen inte lust, inte för att jag inte vill träffa Sagar utan för att jag är så sjukt seg och orkar inte sitta och åka den där sträckan som jag gör varje dag. Men har tankat över lite ny skön housemusik till ipoden så jag ska nog överleva.


image298

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback