Tillbaks I Mias Soffa



Jag Maria och Rebecca var ute som sagt en sväng igår. Från början var det tänkt att vi skulle gå på en påskfest på ett trashigt ställe i slussen, men efter mycket om och men hamnade vi på skeppsbar för ett glas vin. En timme senare, efter att Sagar och hans två vänner kommit förbi och sagt hej tog vi tjejer en taxi till snaps.

Där spenderades min kväll på toaletten pratandes i telefon med en sur pojkvän. Kvällen för min del var alltså inte sådär jättelyckad och rolig. Det bästa var min french hotdog och taxiresan hem till Marias soffa för att sova. Kändes som på den gamla goda tiden när vi var ute och festade hela sommaren och jag alltid fick sova på hennes sköna soffa.

Vi vaknade av solsken utanför fönstret och det var så jäkla skönt att ligga där, lite bakfulla och småsprata om allt möjligt. Ännu ett besök på grillen där min frukost blev mos med pommes, och sedan var det dags att åka hem.

Hann med att besöka min något gladare pojkvän på hans jobb innan, och såg på när han och Jassin gymmade, medan jag satt där på en bänk i strumpbyxor, kort kjol och gårdagens smink och tittade på.

Just nu sitter jag och är sjukt sugen på en mozzarellatoast som jag och Maria åt på vår shoppingrunda igår. Ikväll åker Mia och Mats till Barcelona och hälsar på Fanny som flyttat dit. Jag är ruskigt avundsjuk, men försöker tänka att jag själv faktiskt flyr det här landet om lite mer än två veckor. Jag saknar Elin och Carro jättemycket.


image327

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback