Stammis

Är proppmätt fortfarande efter tre timmar då jag mumsa i mig en cannelloni. Forna romano höll just på att stänga när jag kom dit och alla italienare som jobbar där tittar upp på mig och säger "heeeej" när jag går fram till kassan. Jag frågar om det är försent att ta med sig mat hem och de svarar "nej, nej" varpå de börjar laga min cannelloni. På köpet fick jag ett extra gratis bröd och en coca cola. De vet verkligen vad jag vill ha efter alla gånger jag beställt exakt samma sak. Jag borde få något slags stamgästkort på det där stället.

Sagar sa något om man äter samma mat för ofta så kan man tappa sina tänder. Det är tydligen uppkallat efter sjömän då de inte äter så mycket annat än konserver ute på havet. Jag undrar om jag ligger i riskzonen för att att tappa mina gaddar pga min sjukliga besatthet av cannelloni?

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha ;D nee ja tror du får behålla tänderna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback