Snorungar I Frysen

Vilka riktiga satungar det finns alltså. Jobbade som sagt på fryshuset ikväll, och det var fullsatt på den läktaren som jag skulle ha hand om. I insläppet där min uppgift är att riva biljetter kom högar med ungar som skulle in. Och ingen fatta att deras biljetter skulle rivas, och ingen fatta att de måste få en stämpel på handen.

Jag var jättetrött men kvällen gick ändå bra. Hemmalaget 08 vann i basketmatchen (inte för att jag är så intresserad men ändå) och det vart inga större bråk mer än ett par tonåringar som uppförde sig illa. Som tur var hade jag Sagars kompisar Niclas och Dominik där som hjälpte mig. Men det var ändå rätt tråkigt utan Sagar där.

Så påväg hem från frysen ringde han och jag svarar och möts av gitarrsång och låten "du är det finaste jag vet". Martin i hans klass spelade och sjöng hela låten samt klämde in "Malin och Sagar" emellanåt. Det kändes så himla bra efter en lång och jobbig dag. Frossade i massa söta sms som Sagar skickat på vägen hem. Känner mig lite sådär töntigt kär igen nu när han är bortrest.

Lägger upp en söt bild han skickade till mig från fjällen.


Imorgon ska jag följa med fotografen Thomas efter jobbet till en mässa i älvsjö dit massa kändisar ska komma. Ska bli roligt. Berättar mer om det imorgon för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback