Släktmiddag

När jag kliver in på jobbet igår möts jag av världens största påskägg i kylen. Jag som redan klämt i mig otroligt mycket godis under den här påskhelgen tittar lite skeptiskt på ägget men bestämmer mig sedan för att titta i alla fall vad det är för godis. Efter några timmar har jag pillat ut alla godbitar och med magont sitter jag och Mesam i en folktom restaurang och undrar vad vi ska göra. Så vi ringer chefen och säger att det är helt dött och har varit det hela dagen och därför vill stänga tidigare. Och för första gången någonsin så säger han att det är okej. Taco bar har alltid öppet, och då menar jag Alltid. Jag minns när jag jobbade med Fanny på K3 dan innan julafton till klockan 21.00 på kvällen. Vem fan äter taco sent på kvällen dagen innan julafton? Det kom in en person på fyra timmar typ.

I alla fall.. Så jag och Mesam börjar stänga och helt plötsligt så stormar det in massa ungar, en efter en. Så där rök vår tidiga hemgång.

Efter jobbet frågade Sagar om jag ville komma och hänga på hans jobb i fryshuset. De hade ett stort disco för hundratals bråkiga ungdomar, och där sprang jag runt hack i häl med min hyperaktiva pojkvän, och blev knuffad av diverse skumma små killar och blonderade tjejer i små, små linnen de dragit ner över rumpan och vips så hade de en "klänning".

Jag stannade till fyra snåret på natten ändå, och trötta åkte sedan jag och Sagar hem hit och sov. Idag mår jag riktigt dåligt, kanske för att Sagar är snorig och har smittat mig? Ska i alla fall köra in till stan nu och gå på släktmiddag hos min rika farbror på Östermalm. Haha. Då vet man att det blir god mat. Synd att pappa och vi bara blev Svenssons. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback