Och Klockan Tickar..

Är inne på sista timmen här på praktiken. Har suttit och "tvättat" en till text idag om Carolina Af Ugglas. Tog mig sisodär en halv dag, så nu är jag nästan helt ordblind och trött som satan i huvudet.

På torsdag är det min sista dag här och det känns jäkligt tråkigt. Har precis kommit in i rytmen här. Jobba, luncha, jobba, fika, jobba, folk börjar gå hem. Jag trivs verkligen här och vill inte tillbaks till skolan. Längtar tills jag får komma ut i det riktiga arbetslivet och får mitt skrivbord på redaktionen där jag får sitta och skriva hela dagarna. Åh, nu ger fotografen Thomas mig choklad. Hur kan man inte älska det här?

Har haft ont i två kindtänder i flera dagar och upptäckte att jag håller på att få mina visdomständer. Är jag den enda som trodde att bara barn får nya tänder? Men tydligen ska jag ha två till. Välkomna upp säger jag bara, det var på tiden.

Kommentarer
Postat av: elin

ha ha. gulligt att han kom med choklad! :)
jag undrade också det där med visdomständer! Tydligen får man visdomständer när man är liten, och igen när man är i vår ålder. ha ha jag hade ingen aning!

2008-03-18 @ 17:16:52
Postat av: Stephanie

Fyra visdomständer brukar man få, jag har fått de två i överkäken och det var hemskt!
Allt bra med dig gumman? Var så länge sedan. Ijuförsig jobbar jag halvt ihjäl mig, vi åker till paris sista veckan i maj så måste spara pengar. När åker du till LA? Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback