Lazy Day

Jag har inte gjort någonting alls idag. Egentligen skulle jag sett över de notiser jag har blivit tillsagd att skriva till min praktik, men jag tänker börja med det i morgon istället. Har pysslat med att packa ner saker i kartonger inför flytten och inför visningen + bestigningen i morgon. Vi har så jäkla mycket saker som vi sparat på! Hittade mina gamla dagböcker, kärleksbrev till backstreet boys och snutte - min älskade snuttekudde som jag sov med tills jag var på tok för gammal.

Har tänkt mycket på lägenheten idag också och hur kul det kommer att bli! Jag flyttar in 1 juni och tänker samma dag inhandla en massa saker. Nya möbler, mat och såna där hushållsprylar som man tar förgivet - diskmedel, toalettpapper, dammsugare. Jag längtar!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag kryper ner i sängen. Hoppas på att få träffa Sagar i morgon! 

Kommentarer
Postat av: elin

vad rolig du är som längtar tills du får köpa en dammsugare! din gamla käring.

men, du har ju förresten den lilla supersugaren ju!
och kärleksbreven till backstreet boys. dom måste du spara så jag får se :)

2008-03-03 @ 02:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback