Jobb Sökes I Sommar. Någon?

Vad skulle jag göra utan mamma? Hon fixar allting åt mig, inte konstigt att jag aldrig kommer bli vuxen. Hur sjutton ska jag klara mig själv i min nya lägenhet när jag flyttar? Ingen som väcker mig på mornarna, ingen som hjälper mig att tvätta, ingen som städar, ingen som lagar god mat som bara mammor kan göra. HUR ska det här gå?

Imorse ringde hon csn och klagade på varför jag fick avslag på min ansökan om studielån. Så nu är det fixat, och om en vecka kommer jag få in pengar enda från januari - alltså ca 30 tusen. Woho! Men dem ska jag hushålla med nu. För jag måste ha pengar till hyrorna i sommar om jag inte vill jobba arslet av mig. Och på tal om jobb måste jag skaffa ett nytt nu. Jag är desperat. Jag är så jäkla trött på skiten.

Någon som vet vart jag kan söka för ett heltid/extrajobb i sommar? Och då vill jag inte jobba med något som har med mat att göra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, du kommer bli rik :)

2008-03-11 @ 13:11:42
Postat av: elin

30 tusen? åh jösses. hur ska du lyckas hålla i dom??

2008-03-11 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback