Förväntningar Över En Öl På Centralstationen


image299


Kom hem för en stund sen efter att ha mött upp Sagar på centralstationen över en öl. Väldigt romantiskt en söndagskväll. Vi han bara umgås i lite mindre än en timme, och nu ska han vara borta i en hel vecka. Jag kommer sakna honom. Det är sjukt egentligen, man har sina up and downs som idag tex. Jag var inte alls sugen på att åka in, och Sagar var försenad och jag blev grinig. Men sen när han skulle med tåget så inser jag hur mycket han faktiskt betyder för mig och att jag inte vill att han ska åka. Kommer bli jobbigt när jag ska vara borta i Los Angeles i två veckor. Då är jag på andra sidan jordklotet också. Det kanske inte ens går att sms'a där ifrån?

Det är ändå nåt visst med centralstationen. Det är som Arlanda och IKEA. Okej IKEA kanske inte hör hit riktigt, men Arlanda och centralstationen gör mig glad. Platsen gör mig förväntansfull och pirrig i kroppen, även fast jag vet att jag inte ska någonstans. IKEA gör mig bara allmänt glad. Man åker alltid dit för att handla en sak och kommer hem med tjugo nya grejer. Sånt gillar jag.

Kommentarer
Postat av: luttis

du får smsa från min mobil om din inte funkar! + att jag har telefonkort man kan ringa från mobilen hem till sverige me... har ca 13 timmar kvar.. så du klarar dig!!

2008-03-17 @ 04:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback