Ekologisk Hundmat

Man blir så himla överansträngd i ögonen av att sitta framför en dator hela dagen. Just nu håller jag på med en plocksida i tidningen härliga hund och letar hemsidor som säljer ekologisk mat, leksaker och kläder för hundar. Är ju rätt inkörd på ämnet eftersom det enda vi snackar om i skolan är miljö typ.

Men nu vill jag bara sluta känner jag. Ska jobba i fryshuset i eftermiddag - utan min älskade pojkvän. Kommer kännas lite skumt. Men som tur är har han en massa trevliga jobbarkompisar som kommer vara där.

Nej nu ska jag gå på toa, sen hämta lite frukt och läsa lite på aftonbladets hemsida, allt för att tiden ska gå lite snabbare.

Kommentarer
Postat av: maggan

jag tänker visst träna i LA. ska gå upp varje morgon klockan sju och springa runt o West Hollywood.
SPECIELLT dom mornarna då jag är bakfull! Ü

2008-03-11 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback