Hoppas Alla Haft En Fin Midsommar

Har precis skjutsat Sagar till Mörby centrum efter en mysig midsommarhelg tillsammans. Efter att jag varit och ätit lunch borta vid skansen var jag lite grinig över att inte ha något att göra på kvällen. Sagar känner tydligen hälften av alla människor som bor i Stockholm och då överdriver jag inte, men ändå tycktes just den halvan ha flytt ut på landet. Så kvällen tillbringades hemma i soffan här hemma med killen efter att ha varit och rensat mamma och pappas kylskåp. Väldigt mysig blev det ändå måste jag erkänna.

Idag har vi bara tagit det lugnt och haft finbesök av Niklas, Sagar kompis som inte hade något bättre för sig utan åkte ända ut till Täby för att hälsa på. Mycket trevligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och ha ett litet sex and the city maraton, för i morgon ska jag se filmen på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback