Boyfriend With Benefits





 

Inatt åkte killen till Polen med två kompisar, och jag passade på att hänga på hans jobb hela kvällen. (Hur lyckas jag alltid hamna där när jag hela tiden lovar mig själv att aldrig mer tråka ut mig där en gång till?). Men igår var det helt okej, även om jag frivilligt (!) hälpte till att lyfta och rada upp dygt 200 stolar i perfekta rader. Men på hemvägen fick jag min belöning. En riktig goodiebag från Sagar.

Venus breeze rakhyvel, sex stycken smoothie á 1 liter juicer, en fet rulle toalettpapper, fyra förpackningar hårgelé och 3 hårmousse, typ hundra söta pappmuggar (med kommentaren "så slipper du diska"), en ja.. vetefan vad det är? badgrej. 9 stycken galgar, 6 stycken handdukar, en förpackning med konstiga påsar, och ett stort solparasoll att fästa i räcket på min balkong.

Allt detta hjälpte han mig att bära upp till min lägenhet klockan fyra i morse. Tur att grannarna inte var vakna. Rena rama stöldgodset!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kul att jag fick en Duracellkanin, konstiga påsar och en rakhyvel. Jag vill också ha "så slipper du diska" muggar. Bajs på Dominik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback