Ren Lägenhet

Under mina två lediga dagar har jag hunnit röja upp i hela lägenheten och varit på IKEA och förlustat mig. Har velat ha en fet hallspegel jättelänge, och det har jag nu köpt, dock hade jag underskattat hur stor den egentligen var. Men med sin svarta träram hänger den nu snyggt och prydligt inklämd mellan mina lister i hallen. Och det bästa av allt - jag slipper hoppa i badrummet för att spegla kroppen.

En rullgardin, vardsrumsmatta, cocktailglas och förvaringslådor blev det också. Jag är supernöjd. Dessvärre har min kamera brakat ihop. Vet inte vad felet är, men ska lämna in den där jag köpte den, för jag har inte betalat tio tusen för något som ska sluta fungera.

Idag har jag jobbat, och i morgon och på lördag ska jag också göra det. Kommer inte bli en särkilt spännande helg för min del. Får återkomma när något roligt dyker upp. Nu ska jag krypa ner i min sköna säng för lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback