Photoshoot



Fotningen i lördags med Sagar gick bra. Han var mer nervös än vad jag var eftersom jag har mer kameravana trots att jag föredrar att stå bakom den. Själva plåtningen fick mig att bli sugen på att verkligen ta tag i mitt fotograferande på allvar och plåta lite mer människor i rörelse än bara naturbilder som jag oftast gör.

Vi har inte fått se bilderna på dator än i rätt storlek men jag tror att några kommer bli bra efter vad vi såg på kameradisplayen.

Den här veckan jobbar jag enbart två dagar vilket är jätteskönt. Ska passa på att träffa Charlotte på torsdag och fira Stephanies födelsedag på fredag. Skönt att vara människa igen, vilket förmodligen kommer resultera i att bloggen blir lite roligare.

Kommentarer
Postat av: maggan

spannande! du maste skicka bilderna till mig nar du fatt dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback