Mysteriet Med 118 100

Har sett på flera bloggar att det är populärt att skicka frågor till 118100. För er som är lite efter så har de börjat med att man kan skicka sms med frågor till dem och få exakta eller troliga svar tillbaks. Självklart var jag ju tvungen precis som de flesta gjort, att fråga vem jag är. Det dröjde någon timme innan svaret kom som löd så här:

Vi på 118100 tror att Malin är en helt underbar tjej på 20 år, som bor i Täby och gillar att umgås med sina vänner.

Jo visst, det är ju som horoskop, kan stämma in på många. Och ålder och bostad är ju bara att slå upp hur lätt som helst. Charlotte som sov hos mig gjorde samma sak och fick ett mer imponerande svar i stil med "Charlotte är en brunett på 19 år som gillar att festa runt stureplan och att kolla på desperat housewives". De prickade helt rätt på henne så var ju bara tvungen att fråga vem Sagar var också och fick svaret att han har ett gott öga till en underbar tjej som heter Malin osv. Hur fan vet dem sånt? Visst, de kan ju sitta och gissa, men hur får de tag på sån information? Facebook?

Har skickat sex stycken sms nu med frågor och blivit av med 70 kr. Hur gör dem!?


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet inte hur dom gör, men jag tycker att de e lite orättvist, sådär skrev dom inte om Mattias och mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback