Welcome Home Eleeen!

Jag har fått tillbaka min dator och mobil äntligen! Gud vad jag saknat dem!

Gårdagen blev tokkul! Elin som varit i USA ett år kom hem, och planen var att hela kompisgänget skulle suprisa henne! Om hon blev förvånad? Föräldrarna hade sagt att de skulle ha släktingar över på kvällen, men när Elin öppnade dörren fick hon en chock minst sagt när alla vi stod där.

Vi åt mat och pratade hela kvällen. Jättemysigt, som på den gamla goda tiden. Jag har verkligen saknat henne. Nu kan vi åka till centrum igen och käka cannelloni en gång i veckan, och få för oss att baka mitt i natten eller bara hänga och ha det kul.

Jag har äntligen fått praktikplats också! Jag går tillbaks till min gamla praktik på LRF media, och jag är supernöjd. Ska få arbeta med en jättego tjej på tidningen Härliga hund som jag också skrev lite för i våras. Sen i vår hoppas jag att jag får in min fot på SOLO. När jag ringde redaktionschefen var hon jättepositiv till att ha mig som praktikant. Så jag håller tummarna!

Ikväll blir det lite fest hemma hos några i Sagars kompisgäng. Ska bli trevligt. De lagar alltid så god mat. Så nu måste jag bege mig till systembolaget och hitta något gott att dricka!

Kommentarer
Postat av: eleeeen

love you tjejen! hade verkligen SA kul!!! tack for overraskningen, det var den absolut basta! underbar kvall! <3

Postat av: Sara

Vi ses ikväll sötnos! :)

2008-08-30 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback