Tele2 Lurar En Bara På Pengar

Jag HATAR det där jävla företaget Tele2! De är så förbannat giriga efter att få in sina pengar och skiter fullständigt i sina kunder. Ett så stor företag som dem har klart ett övertag när man som konsument slåss mot dem. Men nu har jag fått nog. En telefonräkning som jag och Sagar tjafsat om sen i våras måste jag nu betala ändå. 7000 kr!!! Trots att det är dem som har gjort fel, informerat fel, sagt fel. Och det värsta är att de inte ens kan erkänna att de gjort lite fel!? Jag vill aldrig mer ha något med dem att göra, och ska säga upp alla mina abonnemang hos dem! Inge mer telefon, inge mer Internet och inge mer tv hos dem som behandlar sina kunder som skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback