Bloggtorka

Oh ja, bloggtorka är bara förnamnet. Men jag har några skäl till det.
1. Det har inte hänt någonting kul på sistonde
2. Min dator är på "reparation" (den är i Tyresö för att formateras, uppdateras, och får nya program)
3. Jag har helt enkelt inte orkat

De senaste uppdateringarna i mitt liv är i alla fall: Jag har inte fått någon praktikplats än. Jag har 1 vecka kvar av mitt sommarlov innan. Elin kommer hem efter ett år i USA på fredag (äntligen!). Jag är på kräftskiva just nu och är lite salongsberusad. Jag har även lärt mig köra bil till Gullmarsplan helt själv!

Roligare än så blir det inte.
xx 

Kommentarer
Postat av: maggan

jag langtar!!! (jobbigt om praktikplatsen forresten... hur ska du gora?)

puss!

2008-08-26 @ 01:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback