Utgång Med Klassen

Salongsberusad på en onsdag? Ja faktiskt. Alla i klassen åkte till medborgarplatsen efter skolan för att ta några glas vin och öl och lära känna varandra lite bättre. Var jättetrevligt, särskilt efter det första glaset då alla började spänna av lite och ens rätta sida kommer fram. Jag blev lite pratgladare, eller ja, mycket. Drog historia efter historia om saker jag vart med om. Maria kom förbi på slutet, så då satt vi tillsammans och drog gamla jobbhistorier för alla. Men det var kul, jag hoppas de andra tyckte lika dant eftersom jag kan få svårt att hålla tyst i samband med alkohol.

Efter nån timme skulle resten av klassen vidare till nästa ölhak, men då kände jag att det var dags att dra sig hem. Ska ju trots allt upp vid halv sex i morgon. Jag undrar hur många som kommer försova sig?

Nej, nu väntar sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback