Second Chans

Jag har precis skaffat facebook, en sida jag från början inte ville ha. Men nu har jag det i alla fall. Tack vare bla tjat från en viss Elin. Jag citerar "Men skaaaaaaaaaaaaaaffa!!!".

Har känt mig jäkligt nere igår och imorse pga en annan person som förpestar mitt liv. Antagligen för att jag inte riktigt släppt taget om mitt förflutna. Men nu känns det bättre, tack vare att man har sina underbara vänner.

Skolan går bra. Har sovmorgon imorrn så behöver först gå upp vid 07.30. Känns jätteskönt att få sova ut. Skriver för fullt hela dagarna så är helt slut när jag kommer hem. Men fan va kul det är! Gillar min textgrupp jättemycket, och dagarna flyter på relativt snabbt eftersom vi har så kul.

Jag har även bestämt mig nu. Jag vill ha tillbaks mitt hår. Så ska köpa hair extansions nångång i veckan. Jag ser ut som nick carter i min nya frisyr, vad ni än säger!

Nu blir det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback