Jag Vill Ha Helg!


Klasskamrater      Kaffepaus


Lånade hem några negativ från två klasskompisar från några fotouppgifter vi gjort. Har satt igång med fotokursen nu denna vecka, och tycker det är jättekul att skönt att vara tillbaka i fotolabbet och framkalla bilder. Men jag saknar ändå skrivandet. Men det blir det mer av sen. Har även fått reda på att vi ska göra ett reportage på fryhuset om några veckor, då vi kommer att få pressleg och gå runt där som "riktiga" journalister och intervjua olika föreläsare. Det ser jag fram emot!

Tror jag håller på att bli sjuk. Alla i familjen har gått och hostat och snorat i två veckor nu, och jag har inte ens vågat äta i sällskap med dem, pga rädslan att bli smittad. Jag har inte tid att bli sjuk. Men nu har jag ändå lyckats få någon bakterie, så har satt i mig en karta av mina gamla kovepelin tabletter som jag sparat i förebyggande syfte.

Pratade med Elin idag också! Skaffade skype och ringde upp henne i San Fransico. Gud vad kul det var att höra hennes röst! Saknar henne jättemycket! Ska be Carro skaffa det också så jag kan prata med henne med. Men hon har väl inte tid med sånt nu när hon bor i Hollywood och träffar massa kändisar. Kvinnan ska hem till fröken Paris Hilton på fredag! Avundsjuk? Nej inte alls.. Så länge hon inte träffar prison break så står jag ut ett tag till. 

På lördag blir det party hos Maria som fyller 22 år. Ser fram emot det jättemycket! Måste köpa något nytt att ha på mig, dvs skor! Ligger lite back nu innan CSN och min förhoppningsvis feta lön kommer på tisdag. Om man ändå vore rik.

Upp och hoppa i morgon 05.30 så borde gå och sova nu. "Pigga och glada" som Annika skulle ha sagt.

Kommentarer
Postat av: maggan

det var kul att prata med dig meed! :)
ser fram emot när du kommer hit till kalifornien så vi kan ses!
puuss

2007-09-20 @ 01:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback