Fisklår På Se & Hör



Mitt blåmärke har bytt färg nu, och dessutom avbildat en fisk. I have a fishthigh. Tog en snabb shoppingrunda nyss med mamma i centrum. Köpte ett urläckert skärp och en svart kjol som jag funderar på att ha på lördag. För då ska jag och Maria ut och partaja efter jobbet.

Igår blev det också en liten utgång, trots att jag var skittrött och skulle upp tidigt i morse. Men vem kan säga nej till snaps i gott sällskap?

Innan dess satt vi i gamla stan på en liten pub då två smått alkiskärringar slog sig ner bredvid oss. Tio minuter senare efter att jag berättade att jag pluggar till journalist ringde den ena kvinnan upp sin kille Ola Brising som är journalist och försökte fixa in mig på tidningen se & hör.

"Fan jag sitter här med en tjej med världens karisma. Hon är assnygg och du måste ta in henne på intervju! Vi har suttit och pratat med varandra i flera timmar, och hon är ascool!".

Ja så var det ju inte riktigt. Jag behöver dock en praktikplats tills i vår, så jag fick i alla fall Brisings nummer och ringde honom idag för att höra om dem tog emot praktikanter. Men han sa att de tyvärr inte kunde göra det, vilket var lite synd. På alkiskvinnan lät det som om allt redan var fixat, "du kommer få åka limousine och dricka mängder av champagne och gå på alla kändisfester och få vipkort blablabla" och tillade dessutom "Men ligg för fan inte med min kille!".

Udda, men ändå kul. Jag och Maria har ju sånt jäkla flyt när vi är ute, så längtar tills lördag då vi ska ut på nya äventyr!

Nu måste jag plugga, om det ska bli någon journalist av mig!

Kommentarer
Postat av: Samantha

haha det ser verkligen ut som en fisk. vad har du gjort?

2007-09-27 @ 21:19:56
Postat av: eyeline

haha fisk C:

2007-10-01 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback