Why Can't My Dreams Be Reality?

Hade en riktigt skön dröm imorse om wentworth miller (prison break) och blev jättebesviken när jag vaknade ur den. Hela dagen har jag känt mig sådär flirtigt nykär, men i vem? Jag har börjar dagdrömma om en sån där riktigt het dejt, eller snarare ett hett tillfälle som att man är på en fest tillsammans, går ut för att röka (även fast jag inte röker, men varför skulle man annars gå ut?) Det är kallt och man står och pratar lite smått och helt plötsligt tar man tag i killen och hånglar upp honom mot husväggen.

Eller att man är i LA med Katja och Carro och plötsligt dyker wentworth miller upp på clubben och jag är bara tvungen att gå fram och försöka prata med honom. Vad fan säger man? "Please kiss me!" och skriker till Katja och Carro "Tjejer! Få med det här på bild nu!!" (i bloggsyfte eftersom ni ändå inte skulle tro mig) Hahaha.

Sen vaknar man ur sitt dagdrömmande och tänker hur fan det där ska gå till. Och vem blir killen? Han har inget ansikte för tillfället.

Märks det att jag börjar bli lite desperat?

Och Katja och Carro. Se till att hitta min prison break tills jag kommer och hälsar på! Jag måste bara få ta i mannen!

Nu ska jag sjunka in i mina drömmar igen och se mitt nerladdade avsnitt med michael scofield..

image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback