Sovmorgon

Jag struntade i föreläsningen i min skola i morse eftersom jag var så trött. Kanske också för att den inte var obligatorisk att gå på och att min sömn betyder mer.
Nu ska jag sticka iväg till t-centralen och möta upp några klasskompisar för ett studeibesök på svenska dagbladet. Ska bli spännande att se hur riktiga jorurnalister arbetar.

Har haft en konstig känsla i magen i två dagar nu. En ledsen och obehaglig känsla som gör att jag bara vill lägga mig ner och gråta. Kanske håller på att bli lite deprimerad med tanke på årstiden. Men antaligen är det mensen som spökar.

Jag längtar till julen!

Kommentarer
Postat av: maggan

weeei min pappa jobbade på svenskan förut :D
hälsa från carl adam berzelius ;)

2007-11-22 @ 21:12:47
Postat av: maggan

va? har jag aldrig sagt det förut?
hehe ojda. men du kanske skulle kunna få praktisera på pappas nuvarande jobb! LRF!
(lantbrukarnas riksförbund)
hahaha du kan ju gå runt i dina högklackade skor i hästskiten och skriva reportage. fan vad du passar in där känner jag.

2007-11-23 @ 03:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback