Kill Me

Jag är så trött! Och har sån ångest just nu därför att jag inte är färdig med mitt personporträtt som ska vara layoutat och utskrivet tills i morgon.

Jag har hittills skrivit snart 7000 tecken och är fortfarande inte färdig. Varför ska jag alltid göra sånt här i sista minuten? Har bestämt mig för att vara i skolan i morgon klockan 07 för att hinna färdigt det sista, och det kommer bli ett helvete för mig att komma upp om jag inte går och lägger mig nu!

Varför gjorde jag inte det här igår för? Om jag hade gått kvar i media skulle jag bara ha anmält mig som sjuk imorgon och gjort färdigt det över helgen. Men det funkar inte så längre. Det här är en högskoleutbildning och då måste man vara vuxen och kunna ta ansvar.

Jävla skit.


Kommentarer
Postat av: maggan

usch jag vet. att vara vuxen suger. hålla på o passa tider o laga mat till barn? TRIST!
kan vi inte bara få ha sommarlov nu tycker jag?

2007-11-30 @ 00:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback