Kan Du Prata Lite Långsammare?

Var och intervjuade en gammal lärare till mig igår kväll till en skoluppgift, och det var inte lätt kan jag säga. Hon har varit med om så jäkla mycket saker i livet, och är sjukt anmälbildad (inom journalistyrket dessutom), så jag fasar över vad hon kommer att tycka om texten sen när den är färdig.

Åkte hem till Nico efter intervjun och tog ett välbehövt glas vin och pratade.

Sen ringde Magnus, sopgubben till mig innan intervjun. Åh jag blir så less på mig själv, alltid försöker jag hitta fel hos personer som jag dejtar, men han pratade faktiskt jättekonstigt. Antagligen var han nervös, men han var så jäkla speedad i samtalet. Jag svarade och sa "Hej hej" och han svarade "He..Hej..Tjena..Tja..Hej!". Resten av samtalet gick väl hyfsat, men han pratade så himla fort, virra bort sig i meningarna och staka sig sådär som han gjorde första gången vi pratade med varandra. Men, det han sa var helt normalt i alla fall så jag får väl ha lite överseende.

Fick ett sms från honom nyss där han frågade om jag ville att vi sågs snart, och självklart ska jag ge killen en chans... Så jag erbjöd honom att följa med ut och festa med mig och Maria i morgon. Om han är lite full kanske hans tal blir bättre.

Haha jag är så elak.

Kommentarer
Postat av: maggan

HAHA du är hemsk!

(men jag gillar dig ändå)

2007-11-18 @ 00:48:55
Postat av: Katja

Men det är ju sant :) man e lite elak fast man kanske inte skriver om det haha som du gör. KUL å läsa! Är du inte rädd att sopgubben kommer läsa det här på bloggen sen? kanske inte spelar nåroll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback