Erotik Och Kista

image188


Denna vecka har varit både jobbig och kul. Var på erotikmässan i onsdags med några vänner. Gick omkring i fem timmar och kollade på stripshower och sexleksaker. Alla verkade trivas bra i den erotiska miljön.

Ringde upp Elin i san fransico inatt över skype och fick prata med hennes ungar hon passar där. Fyfan va söta dem var! Jackie på 2 år sa hej och storebrorsan som jag inte minns hur gammal han är berättade att han hade vart i skolan och skulle spela nåt tv-spel. Jag vill också ha barn!

Idag körde jag första gången själv och plockade upp Charlotte i sollentuna. Sen åkte vi till Kistagallerian som vi efter några försök hittade till. Jag var lite nervös inför parkeringsgaraget, men det gick hur bra som helst. På vägen hem var det lite bökigare med fickparkeringen. Men efter fem minuter och Charlotte utanför bilen, ropandes hur långt jag skulle backa gick det tillslut. Var uppe en sväng och kollade i Charlotte och Patriks lägenhet som jag inte sett innan - den var hur fin som helst! Det är då man själv önskar att man hade råd att flytta.

Ikväll orkar jag inte göra någonting trots halloween. Jag och Maria har bestämt att vi ska ha en nykter månad och jag ska jobba i morrn, så det blir bingolotto för mig. Kan vara skönt att ta det lite lugnt för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback