Do You Ever Think Of Me?

Nyss hemkommen från jobbet när alla andra hänger på tegel. Inklusive lillasyrran. Har en snus kvar och en hyrd dvdfilm som hackar. Jag luktar köttfärs och håller på och trycker i mig en kladdkaka samditigt som jag kollar min tomma inkorg på facebook.

Men dagen har varit rätt bra i alla fall för jag fick besök på jobbet. Ja, jag vet Christian att du sitter där nu och tror att du gjort min dag. Men när ni kom pirra det till i magen. Nej, jag är inte kär och kommer inte att bli, men han är så jävla fin att titta på. En utmaning att fånga!

Kommentarer
Postat av: lutt :)

det va kul att snacka me dig i torsdas!! saknar dig!!

Postat av: maggan

ÅH vemvemvem?
hugo??

2007-11-25 @ 03:38:15
Postat av: maggan

jaha. linus?

2007-11-26 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback