Bio

Tänkte vara hemma igår kväll och slappa då Jonathan ringde och frågade om jag ville gå på bio med honom. Så jag plockade upp honom med bilen och körde till centrum för att se american gangster som visade sig vara bättre än vad jag trodde. Eftersom Jonte jobbar på sf så går han gratis och fixade en skön rabatt till mig. Kvinnan i kassan tittade på hans personalkort och började genast flirta "nej men kan inte du börja jobba här i centrum med oss istället?". Jag stod och lyssnade på hennes fnitter tills jag jävlades och sa "kom nu Jonte, jag vill hångla till reklamen".

Efter filmen skjutsade jag hem Jonathan och vi bestämde då att vi snart ska ha en vinkväll tillsammans med Christian och se, guess what? - sex and the city! (och det var inte min idé). Tydligen vågar äntligen killarna erkänna att de gillar den serien. Men antagligen beror det på att kvinnorna visar brösten ibland.

But still, so cute! Mina grabbar håller på att bli pussys!


Kommentarer
Postat av: maggan

haha aawe snutt!
de visar sex and the city här framåt småtimmarna som jag brukar se! jag vill lätt låna dina boxar när jag kommer hem! :D älskar samantha.
fast på något trist konstigt vis gillar jag miranda mest. hon som är tråkigast. men det är ändå något gung i henne. tycker hon är cool.
carrie är ju en tönt.

2007-11-28 @ 05:16:10
Postat av: christian

fasen. jag har aldrig sagt att jag gillar sex and the city!!! :P men men, får väl ställa upp o se det. är mest där för sällskapet :)

2007-11-28 @ 16:48:31
Postat av: eyeline

haha nej carrie är en tönt. hennes krönikor är... fjantiga. tycker iallafall jag.
jag tycker miranda är tuff C:

2007-11-28 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback