Tuuut

Aset har fortfarande inte svarat i telefonen. Är det så svårt att lyfta luren, eller är min ilska så genomskinlig efter drygt 40 missade samtal nu på 2 timmar? Känner mig helt avtrubbad, känner inte för att skrika så ska köra med Challes teknik - icecold bitch. Åh vad jag inte orkar sånt här skit just nu. Jag har ju semester! Varför kan inte idioten vara lite schysst mot mig? Jag vet att jag är krävande - lillasyrran påminner mig varje dag och pappa varje gång vi bråkar. Men jag begär inte mycket. Ärlighet. Är det så jävla svårt?

Bjuder på några fina bilder jag fotade i skåne så länge mellan signalerna som går fram....tuuut....tuuut...tuuut... "hej du har kommit till x, jag kan inte svara just nu, men lämna namn och num..." Åh!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Elin

jätte fina bilder iallafall :D
Du är jätte duktig på att ta foton

Postat av: elin

who´s the dude?

2007-06-23 @ 23:58:14
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Samantha

Vilka fina bilder!
Hoppas du hade en bra midsommar
Kram

2007-06-24 @ 23:55:50
URL: http://samss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback