#!"@!!!#

Jag är så jävla förbannad på en viss person just nu. En person som jag trodde stod mig nära men som nu visar sig ljuga som ett as. Själv bjuder man på sin kärlek till personen som man tror är ärlig mot en, men som visar sig ljuga en rätt upp i ansiktet när man frågar om vissa saker stämmer. Det var sista gången jag var generös mot dig, och om du inte svarar på din mobil snart ska jag fan åka hem och knacka på hos dig så ska du få höra ett och annat. Du ska vara glad att du inget vet än så länge, nu sitter du nog där hemma i soffan och tror att allt är bra mellan oss. Men du skulle bara veta. Innan stormen bryter ut.

Jaha, för övrigt kom jag hem från skåne idag efter en skön semester på österlen. Jag tror det mest är äldre människor som kan uppskatta en sån vistelse - utan tv, radio, mitt i en liten stad (om man ens kan kalla det de) ute i ingenstans. Fick chans att vila upp mig ännu lite mer åtminstonde, och fick dessutom chansen att inhandla tre sjukt snygga pumps att ta med mig hem till storstan.

Så bär det av till gotland med elin och evelina i morgon då! Och skorna ska självklart med, plus tre par till! Har inte hunnit landat här hemma än känns det som fören man ska iväg igen. Men jag gillar att komma bort från vardagen för omväxlings skull. Har inte hunnit packa än, rev upp alla smutskläder när jag kom hem som nu hänger på tork och ska packas ner igen snart. Har sjukt ont i magen vilket irriterar mig och har fått mig på lite dåligt humör, men jag hoppas det går över snart.

Nu jävlar ska jag ringa aset igen och ställa x mot väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback