After Work

image51


 

Jobbade idag på Jonas företag. Försov mig, och stormade in på kontoret på tegnergatan. "Bra gjort sjusovarn, första dan och allt!" var Jonas kommentar. Fanny lärde mig jobbrutinerna, där jag ska skriva olika texter till deras hemsidor de gör. Slutade vid halv ett och lunchade tillsammans med mina nya kollegor, Jonas, Fanny, Andreas och Crillo på friday's i kungsträdgården. Drack min favoritdrink strawberry daiquiri och njöt av det fina vädret. Mötte sedan upp Charlotte i centrum och köpte silikondroppar till mitt löshår, och åkte hem till mig nu och gjorde "after work" drinkar. Skön dag är bara förnamnet!

Kom nyss hem efter att ha suttit barnvakt hos Sofie, ungen som är dum i huvudet. Känns bra nu när jag sitter med en sedelbunt i handen i alla fall. Måste snabbstäda nu och sen packa! Åker ju imorgon till skåne. Ska köra ner hela vägen, ska bli spännande. Sen gotland!

x




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback