Taco Flirt

Har haft min livs längsta dag idag känns det som. Kom till jobbet vid 11, trött efter en natt med allt för lite sömn. Flöt på hyfsat tills Maria gick vid fyra och Mesam ersatte henne. Han och jag har sagt några enstaka ord till varandra på sex timmar av eftermiddagen och kvällen. Ingen pratglad kille direkt. Därför börja jag istället prata med kunderna i brist på roligare sällskap. Kom in en jätte charmig kille i slutet av dagen som jag försiktigt stötte lite på. Vi flirtade lite när jag tog hans beställning, men blev inte mycket mer än så. Tror han tyckte att jag kanske var lite för ung för honom. Sen är man inte särskilt het i sina fula arbetskläder och köttlukt efter en 11 timmars lång arbetsdag. Hoppas på att han kommer tillbaka. Måste sova nu, har en lika lång dag framför mig i morgon också. Åh, har så ont i kroppen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback