Nytta = Nöje?

Har äntligen gjort lite nytta på min ledighet!

Jag har:
Bokat klipptid
Bokat två körtider med min körskola
Storstädat mitt rum


Jag har även:
Köpt ett par nya replay jeans
Beställt paket för att bleka tänderna
Lagt handpenning på ett par toksnygga skor


För att sammanfatta dagen: Jag har gjort nytta, nytta som gjort att hela min nästa lön är borta redan nu och att gbg helgen med Maria inte ser så ljus ut pengamässigt. Men jag är glad för det!

Har även rastat Rasmus ute på gräsmattan tillsammans med "jag vill gärna äta dig" - Chicco.
För att inte tänka på mitt dåliga samvete för alla pengar jag spenderat idag lägger jag därför ut före och efter bilder på mitt nystädade rum.



före                      efter

Kommentarer
Postat av: eyeline

BRA JOBBAT MALIN! :D

Postat av: Samantha

Å va fina rasmus och chicco är :)
och rummet också ;)
kram!

2007-08-02 @ 11:30:54
URL: http://samss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback