Homeparty

Som sagt, föräldrarna är bortresta, så då passar självklart lillasyrran på att ha fest här hemma för alla sina kompisar. Äntligen har dem stängt av musiken i alla fall, men det luktar cigarettrök ända upp till mitt rum, och folk springer ut och in från toaletten här på övervåningen utanför mitt rum hela tiden och smäller i dörrarna. Tur att jag är pigg och inte kan sova, för annars hade jag blivit tokig. Det är ändå lite kul att se andra som är fulla och hur dem beter sig. Har undrat många gånger själv hur man uppfattas av en nykter person när man är riktigt rund om fötterna en lördagskväll. Hoppas inte allt för odräglig. Det är ändå lustigt när man är sådär plakat hur man har dialogerna i huvudet om vad och hur man ska formulera sig när man ska säga något, men när man öppnar munnen så kommer det bara ut en massa sluddrande och man envisas med "nej jag är inte full!". 

Nu kommer det en till berusad kille som ska gå på toa. Hoppas dem städar upp efter sig och kan hålla sig innanför ringen! 

Kommentarer
Postat av: maggan

naaw vad gullig du är tomas.
jag glömde helt bort att vi hade bestämt cannelloni-dejt igår!
ska vi göra ett nytt försök idag? ska ner till banken, och sen ska jag ge blod och jag kan loova dig att jag bangar då inte på en cannelloni efter att ha gett blod ;) jag ringer dig! puss

2007-07-13 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback