Så Blev Det Min Tur Då..

Blev äntligen klar med tidingen igår i skolan, men det tog sin tid! Åkte därifrån vid 18 tiden för att äta på Friday's med Maria och Julia. Mådde vid det laget riktigt dåligt, med feber och halsont, men var så jäkla hungrig så åkte därför inte hem.

Kände mig virrig och helt slut i kroppen när vi satt och åt så åkte efter middagen hem och proppa i mig fem olika halstabletter och nässpray. Somnade med tv'n på och snorpapper i hela sängen. 

Idag har jag varit hemma och mått riktigt risigt. Ringde min chef och sa att jag inte kan jobba i morgon varpå han frågar "har du vart ute och festat mycket och därför blivit sjuk?" Nej svarar jag. "Jaha men du kanske har sovit naken" Va!? 

Han är rätt rolig, men ibland undrar man hur fan han tänker. 

Christian sms'a mig nyss och sa att jag skulle kolla på trailen till sex and the city filmen som nu
ligger ute på nätet. Åh vad jag önskar att jag kunde lägga mig i soffan och se den nu!

Ikväll blir det idolfinal och ingen vinkväll som det var planerat. Får se hur jag mår i morgon, för skulle hemskt gärna vilja gå på Fannys middag, men kanske inte så trevligt om jag kommer dit kokhet och snorar hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: christian

a a det gjorde jag! :)

2007-12-07 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback