I'm a busy woman

Håller på och göra en tidning i skolan just nu. Temat är december, och alla i klassen har blivit tilldelade varsin uppgift. Vi har en chefredaktör, skribenter, fotografer och layoutare. Jag blev fotograf och var ute med min 39 åriga klasskamrat Elisabeth och gjorde ett "ekosvep" över söder, dvs vi var inne i massa ekologiska affärer och intervjuade och fotade de som jobbade där.

Och självklart när man gör en tidning så måste vi jobba mot en deadline, och fick därför 3 dagar på oss att göra hela tidningen. Känns som på riktigt, och jag tror resultatet kommer bli superbra!

Så idag när jag trött skulle hem efter en lång dag i skolan satte jag mig på tunnelbanan och satte på en skön technoremix på 1h 40 min och somnade - och vaknade sedan upp i ropsten!

Imorgon ska jag ut och äta med Maria och Julia, på fredag blir det vinkväll med Christian, Jonathan och Maria, och på lördag blir det middag och fest hos Fanny som fyller 22.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

kolla in mina julklappstips på min sida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback