En Aning Bakis Kanske?

Har tillbringat mycket tid med S denna vecka. Vi hamnade på snaps i tisdags efter lite tjat från mig att jag så gärna ville gå ut med han och hans vänner. Men ingen av hans vänner ville eller orkade så S fick ställa upp själv som sällskap åt sin krävande kvinna och vi åkte bil in till söder och gled sedan smidigt in på krogen där jag snabbt fick i mig en cosmopolitan. Hade jättemysigt och vi satt och pratade hela kvällen tills dem stängde då vi åkte hem till mig.

Igår frågade S om jag ville följa med honom till en fest i svedmyra hos en kompis som fyllde år. Var rätt trött och på lite dåligt humör så var lite skeptisk till att åka enda ut dit, men samtidigt var jag nyfiken på att träffa hans vänner. Och nu i efterhand kan jag bara säga att jag hade supertrevligt!

Alla på festen var så himla söta och jag kände mig mer än välkomen fast jag inte kände någon där. Jag fick en cosmopolitan i handen och gick runt och hälsade på alla människor. Tidigare under dagen hade jag köpt en galliano som jag hade tagit med för att blanda lite hot shots, vilket visade sig bli en favorit - allra främst hos Jassin.
Hela kvällen flöt på jättebra och vid tvåtiden när de flesta var lite yra i hatten så skjutsade Niklas och hans flickvän Sara hem mig och S ända ut till Täby. Både jag och S var hyfsat onyktra när vi rulla in här i natt och jag körde en rundvandring alá mtv's this is my crib, trots att han vartit här förut. Sedan gjorde jag lite nattmat till mig själv och S sätter sig ner på köksgolvet och börjar kela med Chicco, något som han aldrig skulle göra i nyktert tillstånd då han är jätterädd för hundar.

Hade en jättefin natt och morgon där jag serverade frukost på sängen trots att min tunnis inte äter på mornarna. Jag har redan gått in i mammarollen med att säga "älskling du måste äta så du blir stor och stark och orkar med den här dagen!"

Så i morse låg vi och myste tills klockan två då S egentligen skulle vara på jobbet så jag körde honom till mörby centrum och vi sa hejdå.

S tyckte det var jätteroligt att jag gick ihop med hans vänner, så nu återstår bara att han ska få träffa mina sjuka vänner. Tror Jonas och han kommer att komma jättebra överens, eftersom båda två har sån sjuk humor.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

tack :D

Äsch, för 300 spänn var de ett kap!
(Hmm...bara för att jag inte kan gå i +10 cm-skor ;) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback