Because I Have A Bad Day

Har verkligen vaknat på fel sida idag. Började med att jag skulle gå in på min internetbank och skriva ut mitt kontoutdrag till jävla megastore för att bevisa att de dragit pengar från mig utan att jag köpt något. Då märker jag att jag ligger -200 spänn på kortet för att min LÖN inte kommit in!

Så jag ringer chefen för att fråga varför mina pengar inte kommit in på kontot som han lovat alla på jobbet. Men han svarar såklart inte. Så nu sitter jag här, förbannad, stressad och illaluktande och vill bara somna om så jag kan vakna när den här julhelgen är över.

By the way, drömde att jag var gravid i natt. Det var en så jäkla underbar känsla att gå runt med en stor mage. Jag vill vara gravid!

Och här sitter man, utan pengar och med en platt tråkig mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback