Nattbesök

Min sköna nattsömn stördes av att mobilen ringde följt av ett sms där det stod "svara nu kärring, jag vill gnälla!". Och självklart svarar man när fylleElin ringer och väcker än klockan tre på natten. Så, när jag ändå var vaken så bad jag henne komma över för lite nattmat. Sagt och gjort, så kom hon i sin snygga klänning hem till mig där jag stod i hotpants och en urtvättad ayia napa t-shirt. Efter två mackor och lite tv-tittande så gick hon hem medan jag la mig i sängen och somnade på en sekund. Alltid trevligt med lite nattbesök.

Idag har jag vart och förlustat mig i täby centrum där jag handlade lite smått och gott till Carro, som flyttar till L.A i morgon. Känns konstigt att hon ska åka iväg så länge. Men jag får se fram emot när jag ska komma och hälsa på henne nångång i vår.

Kommentarer
Postat av: fyllekärringen

förlåt igen ^^
och tack för apelsinjuicen!

2007-08-16 @ 20:39:47
Postat av: caroline

TACK MALIN <3
sååå gulligt av dig!!! ska sova me arne varje natt :)
det känns konstigt att lämna alla så länge också... hela den här dan har vart en känslomässig bergochdalbana.. glad å pirrig för att äntlgen få åka.. men asjobbigt att lämna alla!
ser fram emot ditt besök sen ;)
men vi får skriva till varandra å så.. sen ringr jag nån gång ibland!!
ha det bääääst!!! ses snart igen :)
PUSS, älskar dig!!

Postat av: caroline

meeh kom inte allt som ja skrev me eller? :(

2007-08-16 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback