Movietime

Söndagen har varit bra, då jag jobbade till kl 18 = satt ner och läste skvallertidningar hela dagen eftersom det inte var några människor. Vid sex tiden tog jag sedan en promenad på söder i solen och mötte sedan upp Nico vid t-centralen. Har inte sett honom på ett tag eftersom han är så himla upptagen, så vi slog oss ner i kungsträdgården över ett glas vin och uppdaterade oss vad som hänt på senaste tiden. Vid halv nio mötte vi upp Nicos flickvän Malin, som visade sig vara lika söt som Nico beskrivit henne - och Malins kusin Ida, för att gå på bio. Vi stod och velade lite men bestämde oss för evan - den allsmäktige till Nicos stora besvikelse, som ville se die hard.

Filmen var rätt rolig tyckte jag, men kanske inte något man skulle vilja se igen. Hur som helst så skildes vi åt senare vid tunnelbanan där tio tusen iranier (?) hade fest på plattan, och åkte sedan hem.

Är så himla sugen på snus just nu, men har bestämt mig för att sluta nu när jag håller på och bleker tänderna, så ska försöka hålla det (om man bortser från de tre jag tog idag). Har hört att det ska vara sol hela veckan, så hade tänkt gå ut och bätta på, eller snarare, lägga grunden för min bränna i år. Hur klockrent är det inte också att jag är ledig tills på lördag, så har ingenting inplanerat förutom en körlektion, så ska bara ta det lugnt och njuta av det sista av ledigheten.

Kommentarer
Postat av: Samantha

men uuusch malin! Snus?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback