Mot Söder

Kom precis ut ur duschen och sitter och droppar här framför datorn. Har drömt mardrömmar hela morgonen vilket gjort att jag har en jobbig känsla i magen, som att vakna på fel sida ungefär. Har lite bråttom nu för ska möta upp Maria och Fanny på söder om en en och en halv timme, så måste skynda mig lite nu.

I morgon börjar skolan. Känns spännande men har samtidigt lite ångest. Det känns verkligen som första skoldagen, alla dessa funderingar. Vad är det för klasskompisar jag kommer få? Tänk om jag inte hittar några vänner? Tänk om ämnerna är för svåra för mig? Tänk om jag hamnar efter och kommer framstå som den dumma? Tänk om jag kommer bli en tönt.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback