Jossan 18 år

Började dagen med att hämta ut mina replay jeans som sytts upp på JC i centrum. De sitter som slimmat nu! Kusin Jossan fyller 18 idag, så åkte hem till henne och åt tårta och taco. Sedan begav jag mig till söderhallarna för att jobba och kom hem där ifrån för nån timme sen. Ett tomt kylskåp mötte mig, så blev en påse popcorn och en starkcider som sen middag.

Nu är jag ledig i två dagar vilket känns jättskönt. Hade tänkt att ligga ute i solen hela dagen i morrn, men kollade smhi's väder och såg att det ska bli moln. Typisk att man jobbar då det vart som bäst sommarväder här i det annars så regniga Sverige.

På fredag blir det i alla fall utgång med lilla Jossan, och Carro. Och sen blir det byebye party för Carro den 10e som flyttar till USA. Och ännu ett byebye party veckan därpå för Elin som också flyttar dit. Förstår inte varför alla ska lämna mig och bosätta sig på andra sidan klotet .

Nu ska jag krypa ner i sängen och se (som alltid) sex and the city.

Kommentarer
Postat av: eyeline

but I still love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback