Give Me A Drink So I Can Forget My Problems!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig tills kvällen! Carro och jag ska mötas upp i centrum där vi ska köpa det billigaste vinet systemet har, i brist på pengar. Och sedan ska vi hem till henne och möta upp vår andra lillkusin Jossan. Vart kvällen slutar vet vi inte än, men tror att vi kommer ha det jättekul! Förhoppningsvis ska vi möta upp Samantha och Sofia nångång under kvällen eftersom dem också är ute och firar. Gud så länge sen det var jag såg dem två skönheterna!

En sak är säker i alla fall. Ska dränka mina problem i vin så det räcker och blir över ikväll. Och samtidigt rädda mina fötter från att känna av köttsåren som kommer uppstå av mina skoskav. Önskar bara att jag inte jobbade imorgon. Men det hindrar inte mig från att köra en helkväll!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hejsan Malin! Förlåt för att jag inte hörde av mig igår, det blev lite knasigt. Vi stannade kvar på Mosebacke tills dom stängde och sen åkte vi bara hem. Hoppas ni hade kul!
Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback