Drinkluder

Gårkvällen blev lång och hård. I alla fall av att döma all alkohol som slank ner under kvällen:

3 glas vitt vin
2 kaffeshots
1 piggelin drink
1 b52 shot
1 öl staropramen
1 banandrink
1 bacardi razz shot
1 rosa drink

Efter sista drinken så kände jag att det var dags att dra sig hemåt. Därför sa jag hejdå till Josefin och bad henne hälsa hejdå till en försvunnen Carro. I morse när jag stappla in på jobbet något försenad garvade bara chefen åt mig och fråga "hur mycket sömn har du fått i natt lilla Malin?", "2 timmar?". Jag var som en jäkla zombie hela dagen, och på min lunchrast på 1 timme, kände jag att jag behövde en liten power nap, så jag gick ner till källaren där vårt omklädningsrum är, kröp ihop till en liten boll och somnade på frysen. 

Nu är jag i alla fall hemma, och ska gå och lägga mig efter att mina tandskenor gjort sitt. I morgon jobbar jag bara sex timmar, så ska träffa Nico på kvällen. Sen är jag ledig hela nästa vecka! Det känns så skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback