One Night

Har fixat lösnaglar idag i centrum med Carro, så det är ett helvete att skriva på tangentbordet. Klistrade på dem hemma hos Andrea som jag är barnflicka åt. Hon hade aldrig sett lösnaglar förut och tyckte det var jättespännande att se hur man tryckte dit dem, så hon fick alla omaka par som jag inte behövde att leka med. Men när hon ville att jag skulle klistra på en på hennes nagel så fick det vara nog. Vad skulle hennes föräldrar säga när de kom hem och såg att ungen gjort nagelförlängning á la fransk manikyr. Lite kul hade det vart i alla fall. Hon har ju ingen storasyster som kan lära henne sådana saker, så det blir min uppgift till att lära henne allt sånt. Förklarade idag tex hur hemskt barnarbete är i andra länder och att vi kvinnor måste gifta oss redan i tonåren. Men tror inte hon fattade så mycket.

Sitter och väntar på ett avsnitt av 100 höjdare ska laddas ner. Älskar det programmet! Filip och Fredrik är så sköna. Har för övrigt varit hemma hos Nico ikväll och delat en flaska vin. Slutade med att vi satt och kollade på Paris Hiltons porrfilm one night in paris. Haha. Har faktiskt inte sett den fören nu, men måste säga att den var jävligt tråkig. Mjukporr är inte min grej.

Kom hem för en stund sen och möttes av en stor äcklig spindel i hallen. Fyfan, spindlar är det värsta jag vet. Så tog skohornet och mosade den jäveln. Mamma får sopa upp resterna i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback