1956

Har varit på musikal ikväll med syrran, mamma och hennes jobbarkompisar. Älskar musikaler, opera och teater, men just denna - 1956 som den hette var inte så bra som jag hade hoppats på. Men den var ändå rolig att se eftersom en man som bor i samma område som oss, skrivit hela idén, samt att ett par gamla klasskompisar till mig satt i orkestern.

Hur som helst så är jag hemma nu och tänkte ta en dusch och sen förbereda mig inför morgondagen då jag ska sända och redigera radio hela dan. Har egentligen studiedag, men eftersom jag ligger efter i de flesta ämnena så måste jag palla mig dit. Har även diskuterat vårt nya flak problem idag. Vet inte de kom någon vart efter att jag var tvungen att gå, men själva problemet nu är att vi har skrotat den ena gubbens flak där bara 15 personer fick plats, till att nu vilja ha ett flak för 35-40 personer, men som är 1000 kr dyrare. Så självklart när man är en grupp som ska komma överens så är det alltid någon som inte vill. Jaja, får se hur det där löser sig.

Påsklov nästa vecka! Underbart. Får jag tid att ta igen massa saker som jag ligger efter i och få sovmorgon varje dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu hr vi bokat flaaaak, och du SKA med! 13:00 den första;)

:( skit i han... han är inte värd dig!

2007-04-04 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback