Flugsvamp Och Streptokocker

Här är den omtalde svampbilden jag tog med mitt nya objektiv för någon dag sedan. Börjar själv gilla den mer och mer faktiskt och bestämt mig för att behålla mitt objektiv. Har varit lite osäker, för vill egentligen köpa ett riktigt grymt renodlat macroobjektiv. Men ekonomin och förnuftet har nu fått mig att bestämma mig för att behålla det.

Idag är jag hemma hos mamma och pappa för att ta hand om syrran då de är nere i skåne på en minisemester. Syrran har streptokocker, något som jag alltid får varje år (om det inte utvecklar sig till halsfluss eller den gången jag fick körelfeber och fick läggas in på sjukhus med dropp över nyår.) behöver jag nämna att min hals gillar att svullna igen?

Alla tycks i alla fall bli sjuka nu. Och jag kan sätta mitt objektiv på att jag också kommer bli smittad av någon halsvirus snart. Även fast jag tvättar händerna säkert femtio gånger per dag.

Nu ska jag åka och köpa hamburgare till oss. Då slipper jag bli smittad genom att syrran hjälper till med matlagningen. Vi får hoppas att snubbarna nere på grillen tvättat händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback